Marketing cyfrowy 50+

Redakcja IUVENIS - 21.08.2017
75

Marketing cyfrowy dla targetu 50+

Współcześni 50 latkowie stają się grupą konsumentów coraz bardziej zauważalną przez branżę reklamową. Pytanie tylko jak do nich trafić z działaniami marketingu cyfrowego?


Aktywność na Facebooku

Coraz więcej osób pokolenia baby boomers posiada własny profil na przynajmniej jednym z popularnych mediów społecznościowych. W znakomitej większości jest to Facebook. Dlatego też dobra reklama, treści sponsorowane zawierające przydatne informacje mogą przykuć ich uwagę.

Kontent

Pamiętać należy, że jest to grupa, która preferuje wysokiej jakości teksty, blogi specjalistyczne i ebooki. Dlatego też dobrym rozwiązaniem jest chociażby wydanie ciekawego i merytorycznego dodatku do ściągnięcia ze strony.

Video

W porównaniu do treści skierowanych do młodszych odbiorców, nie przyciągniemy uwagi głośnymi, agresywnymi spotami. Osoby po 50, według raportu HandMadeWritings zdecydowanie wolą spokojniejsze i wolniejsze video, w którym poza zachęcającym obrazem znajdą się też merytoryczne treści.

Email

Pokolenie aktywnych internetowo przedstawicieli pokolenia baby boomers jest wierne swoim skrzynkom email. Dlatego też przesyłanie treści reklamowych tym kanałem, może okazać się bardzo owocne.

Kupony zniżkowe

Jako że, pokolenie to zostało wychowane w trudnych dla rodzinnej ekonomii czasach, każda forma oszczędzenia nieco gotówki jest dobrym pomysłem. Kupony, zniżki, specjalna oferta dla seniorów jest dobrym pomysłem na zwrócenie uwagi na swój produkt czy usługę.

Źródło: Hand Made Writings

Comments

comments

75
Komentarze
Sonda

Czy należysz do lokalnego Klubu Seniora??

Loading ... Loading ...